Մոսկվան ակնկալում է, որ Հայաստանի իշխանությունները թույլ չեն տա դպրոցներ տեղափոխել 8-րդ դասարանի պատմության դասագիրքը, որը խեղաթյուրում է 18-րդ դարավերջի և 19-րդ դարասկզբի Հարավային Կովկասի իրադարձությունները՝ ասված է ՌԴ ԱԳՆ հաղորդագրության մեջ: Ըստ այդմ՝ դասագրքի գլուխներից մեկում «Արևելյան Հայաստանի բռնի միացումը Ռուսաստանին» սադրիչ վերնագրով վերանայվել են 1826-1828 թ.թ. ռուս-պարսկական պատերազմի արդյունքներն ու Թուրքմանչայի պայմանագիրը կոչվել է Արևելյան Հայաստանի «բռնակցում»:                
 

Համախմբվելը նույնանալը չէ

Համախմբվելը նույնանալը չէ
19.05.2024 | 16:12

Նրանք, ովքեր սեփական սկզբունքներն ավելի վեր են դասում գերակայություններից, պետք է ընկալեն, որ ինդիվիդուալիզմը դեռ ուժ չէ, ոչ էլ՝ հարցի լուծման բանալի: Ինդիվիդուալիզմի ուժը գերակայությունների համար հմուտ կռիվ տալն է, ոչ թե սեփական սկզբունքների PR-ը: Երբ կոչ են անում համախմբման, կոչ չեն անում նույնականանալ , այլ խդրում են մի կողմ դնել սկզբունքներն ավելի կարևոր համընդհանուր առաքելության և գերակայութան համար: Գերակայությունները բոլորիս համար են կարևոր և կոչված են առհասարակ էնպիսի համակարգի և սոցիումի գոյության պահպանմանը, որտեղ սկզբունքայնությունը և ինդիվիդուալիզմը արժեք են, իսկ, երբ գերակայություններ այլևս չկան, քո սկզբունքայնությունն ու ինդիվիդուալիզմը որևէ մեկին պետք չեն, ավելին՝ կխլացվեն ու կանտեսվեն ամբոխավարության ու անսկզբունքայնության տոնավաճառում:

Համախմբվելը նույնանալը չէ:

Վլադիմիր Մարտիրոսյան

Դիտվել է՝ 1243

Մեկնաբանություններ